Bied uw caravan aan voor inruil of inkoop

Bij ons kunt u eenvoudig en snel uw caravan aanbieden voor inruil of verkoop. Profiteer van een transparant en stressvrij proces. Hieronder leggen wij uit hoe het werkt maar u kunt ons altijd een e-mail sturen.

In Contact

Waarom aanbieden bij Jan van Schaffelaar

 

  • RDW erkend
  • Officiële Merkdealer
  • Snelle en Eerlijke Offertes
  • Geen Verborgen Kosten
  • Deskundige Beoordeling
  • Flexibele Inruilmogelijkheden
  • Directe Betaling
  • Uitstekende Klantenservice
  • Ruime Ervaring in de Branche
  • Transparante Communicatie
  • Veilig en Betrouwbaar Proces
  • Gemakkelijk en Toegankelijk
  • Persoonlijke Aandacht
  • Professionele Afhandeling
  • Lokale Expertise
  • Klantgerichte Benadering
  • Hoogwaardige Service

Zo werkt het

Wij verzoeken u vriendelijk, met inachtneming van onderstaande informatie, een e-mail te sturen naar info@schaffelaar-caravans.nl

Wij ontvangen graag de volgende informatie van u:

  • De reden waarom u uw caravan aanbiedt voor inkoop of inruil (wij tonen immers ook interesse). 
  • Indien van toepassing, details over de inruil. 

Voor uw huidige caravan ontvangen wij graag:
  •  Het merk
  • Het model
  • Het type
  • Het kenteken
  • Het chassisnummer
  • Foto’s van het extrieur en interieur
  • Ernstige gebruiksporen en / of Schades?

 Daarnaast een korte beschrijving van de indeling en een overzicht van bijbehorende accessoires, zoals een mover, fietsenrek, voortent/luifel, boiler, etc.

Kunt u ons laten weten welke prijs u voor uw caravan voor ogen heeft?

Met deze informatie kunnen wij u een concrete inkoop- of inruilprijs aanbieden. Ter informatie: wij zijn dol op rationele details als het gaat om uw caravan!

Voor alle vragen en opmerkingen horen wij u graag

Wij zullen u zo snel mogelijk beantwoorden

Veel gestelde vragen bij inruil en inkoop

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over het aanbieden van uw caravan voor inruil of inkoop bij Jan van Schaffelaar.

Hoe werkt het inruil- of inkoopproces van een caravan?

Het inruilproces begint met een vrijblijvende taxatie van uw caravan. Vervolgens ontvangt u een aanbod en bij akkoord regelen we de verdere afhandeling.

Ik ben mijn tenaamstellingcode kwijt, wat nu?

Mocht u de tenaamstellingcode verloren zijn, dan kunt u nieuwe code aanvragen via het RDW. U ontvangt deze codes vervolgens online per e-mail.

Let op: vraag de nieuwe codes aan via de RDW-link met uw DigiD; de kosten hierdoor bedragen slechts enkele euro’s.

Welke documenten zijn nodig voor de verkoop van mijn caravan?

Om de verkoop af te ronden heeft u het kentekenbewijs, een geldig identiteitsbewijs en de tennaamstellingcodes van het RDW nodig. Deze codes bestaan uit:

  • De 4-cijferige code (eerste brief van het RDW – let op: deze niet te verwarren met de meldcode)
  • De 5-cijferige code (verzonden als tweede fysieke brief van het RDW)

Hoe snel kan ik mijn caravan verkopen?

Na de taxatie en uw akkoord op ons aanbod, kan de verkoop binnen enkele dagen worden afgerond. Hiervoor graag contact per telefoon of E-mail